Let the Right One In
Oskar, a bullied 12-year-old, strikes up a friendship with his new neighbor, the mysterious and moody Eli. Initially reserved, a sweet romance blossoms between them. But a dark, macabre secret revealing Eli’s connection to a string of bloody local murders threatens everything.
A wintry, touching tale of loneliness and kinship, Tomas Alfredson’s modern horror classic challenges preconceived notions about predators and protectors. Sensitive to a bond between young hearts, this shocking yet tender film brings forth the stormy emotions that undergird the cocoon of childhood.