Let the Sunshine In
Isabelle is a successful painter living in Paris, whose apparent independence belies what she desires most: real romantic fulfillment. Isabelle reveals deep wells of yearning, vulnerability, and resilience as she tumbles into relationships with all the wrong men.
A Claire Denis romcom? We’re sold! Subverting fairytale tropes with fine irony, this wonderfully unpredictable take on middle-age female desire and the volatility of emotions stars an exquisitely mercurial Juliette Binoche—searching for love, encountering mostly disappointment. Oh, and that ending!