At the height of nuclear tensions between India and Pakistan, Arjun and his best friend, Chabia, weigh their options for the future against the reality of life on the streets of Mumbai.
Set against the backdrop of a fictional India-Pakistan conflict, this slice-of-life drama packs a punch when it comes to subverting the idea of war. Nishikant Kamath and Aniket Vishwasrao’s restrained performances delicately capture the conflicts and aspirations of young urban Indians.