Leviathan
In a small coastal Russian town, Kolya decides to fight against the corrupt local officials who impose a compulsory purchase order on his land. He defiantly refuses to give up his home, and recruits a lawyer friend to help, but the man’s arrival brings further misfortune for Kolya and his family.