In the world of Li’l Quinquin, stuffed cow is not a cordon bleu dish, but the bull’s-eye of a characterfully odd whodunit. Embracing all-out absurdity, French director Bruno Dumont sets the offbeat tempo for an ensemble cast, leading them—like a prankish bandmaster—into riotously weird scenarios.