Lighter than Orange: The Legacy of Dioxin in Vietnam
The documentary depicts the fates of a few of the 3 million Vietnamese veterans who have been victims of Agent Orange. Due to exposure to dioxin-based herbicide used during the Vietnam War, veterans brought home a change in their DNA. This change having been passed down through the generations.