Like Someone in Love
Iranian master Abbas Kiarostami took to the neon-glazed cityscapes of Tokyo for this enigmatic, expressionist masterpiece. Shimmering digital reflections trace an ongoing fascination with the tensions between appearance and reality, as the piercing humanity invokes the ghosts of Ozu and Mizoguchi.