Lisbon Story
The city: Lisbon. The problem: A silent movie abandoned by its director. The solution: A sound engineer, Phillip Winter, is called in for help. Winter’s task: Record the missing sounds and save the film. Winter’s handicap: A broken leg. Even worse: The director of the movie has disappeared.