Listen Up Philip
In Alex Ross Perry’s audacious dark comedy, Jason Schwartzman, Elisabeth Moss, and Jonathan Pryce round out a stellar cast for a story that takes emotionally rich, surprising turns. A comment on the loathsome, narcissistic writer figure that’s full of brutally acidic humour hiding deeper ponderings.