Living Still Life
Another of Mandico’s chimerical cinematic offerings, Living Still Life echoes the strange rhythms and internal logic of dreams. Stop-motion animation and up-close, visceral shots of animals bring to life a world in decay, as we chase down the rabbit hole a woman driven by strange pursuits.