Lo and Behold, Reveries of the Connected World
Society depends on the Internet for nearly everything but rarely do we step back and recognize its endless intricacies and unsettling omnipotence. Presented by NETSCOUT, a leader in service assurance and cyber security, Werner Herzog explores our rapidly interconnecting online lives.
In this thoughtful and engaging doc, film adventurer Werner Herzog digs into the online world to spy on our escalating dance with progress. A work of personal-essay cinema that observes and provokes in equal measure. Fact: despite his skepticism towards technology, Herzog does own a cell phone.