Long Distance Relationship
Melding conspiracy thriller, hand-drawn animation, and erotic confession, this short is a sticky concoction. Laying bare the bizarre nature of lust, Carolina Markowicz’s atmospheric film peers at a fixation that lies on the troubling edge between hard science and boundless imagination.