Longing for the Rain
Based on a true story, this lo-fi reverie includes documentary elements to speak of the profound existential dissatisfaction of China’s well-to-do. Carnal pleasure compensates for a lack of meaning in this social critique which portrays female sexuality in ways that have rarely been seen on screen.