Longlegs
An FBI agent gets assigned to the unsolved case of an elusive serial killer. As the case takes complex turns, unearthing evidence of the occult, she discovers a personal connection to the merciless killer and must race against time to stop him before he claims the lives of another innocent family.
Osgood Perkins delivers a masterclass in sustained tension with this terrifying serial-killer procedural. Starring Maika Monroe as an FBI agent with a singular talent, and featuring unforgettable support from Nicolas Cage, Longlegs is a formidable spiritual successor to The Silence of the Lambs.