Los conductos
Medellin, Colombia. Pinky is on the run after freeing himself from the grip of a religious sect. He finds a place to squat, but misled by his own faith, he questions everything. As he tries to put back together the pieces of his life, violent memories return to haunt him, and ask for revenge.
After several astonishing shorts, Camilo Restrepo’s feature debut confirms him as a visionary filmmaker. This nocturnal punk western is a hallucinatory descent into the catacombs of Colombia’s relationship with violence: Los Conductos doesn’t hide its anger, but rather turns it into visceral cinema.