Rebelling against the banality of work, Rodrigo Moreno’s playful and restorative Cannes highlight reinvents the heist film as a free-flowing adventure in which love and epiphanies bloom. A beguiling and defiant quest for personal freedom that dares to embrace the strangeness of life with open arms.