Los Hongos
Drawing praise on its premiere at Locarno, Los Hongos is an impressionistic coming-of-age graffiti film—shot, documentary-like, in gorgeous 35mm, and led by fantastic naturalistic performances. Colombian director Oscar Ruíz Navia’s follow-up to his acclaimed gem Crab Trap.