Lost in Paris
Fiona, a small town Canadian librarian, receives a letter of distress from her 88-year-old Aunt Martha living in Paris. Fiona hops on the first plane only to discover that Martha has disappeared. In an avalanche of disasters, she meets Dom, a seductive homeless guy who won’t leave her alone.
Real life couple Dominique Abel and Fiona Gordon are rejuvenating slapstick with their charming and physical brand of comedy. In Lost in Paris, which features Emmanuelle Riva’s (Amour) penultimate screen appearance, the two direct and co-star, utilizing their chemistry to hilarious ends.