Lost Land
Drawing from stories of flight, exile, interminable waiting and the arrested, persecuted lives on both sides of that wall dividing Morocco and the Sahrawi National Liberation Movement’s Polisario Front, this film bears witness to the Sahrawi people, their land, their entrapment.