Louder Than Bombs
In his English-language debut, Norwegian director Joachim Trier (The Worst Person in the World) meticulously pieces together this fragmented family drama. An ambitiously elliptical tragedy of memory and grief, the film stars Gabriel Byrne, Jesse Eisenberg, and none other than Isabelle Huppert.