Louder Than You Think
Crayola-colored puppetry twists its strings with deep-cut interviews and archive videos in this documentary about Pavement’s odd-one-out. Cartwheeling through the past, it hangs out with the old-hippie drummer who threw ‘70s psychedelic groove and prog-rock extravagance into the band’s ’90s sound.