Love and Anarchy
Tunin, a freckle-faced farm boy, becomes an accidental anarchist and is sent to kill Mussolini. His contact in Rome is Salomè, a sex worker with her own sob story. While they prepare for the assassination, Tunin falls in love with Tripolina, which threatens the entire operation.