Love Battles
The great post-New Wave filmmaker Jacques Doillon (Ponette) surprised everybody with this relationship drama—not your typically talkative French film, but rather an unusually confrontational and abrasive, ferocious (!) battle-of-the-sexes. A courageous, challenging psychodrama.