Love Songs
Julie lives with her boyfriend Ismaël, and rather than worry about the time he spends with his colleague Alice, Julie invites Alice to join them. The delicate balance of their idyllic world is threatened when tragedy strikes, challenging them to keep love alive through loss and mourning.
In spite of emotive bursts into song, this throwback to the 1960s musical is a personal, deeply felt film for its director. An intriguing, bold work at the same time self-conscious and sincere—with an ensemble cast that includes Honoré’s regular collaborators Louis Garrel and Chiara Mastroianni.