Love Steaks
Clemens works as a masseur, Lara as a cook, but their clientele is the same: the guests of a luxury hotel. As sparks begin to fly between the two, his sensitivity clashes with her more fiery temperament—opposites attract, but harmony is nowhere in sight.
Inspired by Dogme 95, Jakob Lass filmed Love Steaks in a luxury hotel with two professional actors—including Franz Rogowski—playing alongside the establishment’s real staff. Combining improvisation with a planned narrative, this unusual love story dazzles with its raw energy and tragicomic flair.