Lucky Chan-sil
With the death of her long-time director, Chan-sil, a film producer, is now unemployed. While working as a cleaning lady at an actress’ house, she meets a young man. Attracted to him, Chan-sil realizes old anxieties are about to emerge: her already gone-youth, messed-up love life, and broken career.