A film shoot goes catastrophically wrong in this playful mockumentary from France’s preeminent enfant terrible, Gaspar Noé. Starring a magnificently game duo in Béatrice Dalle and Charlotte Gainsbourg, Lux Æterna is a formally dazzling, mid-length rumination on witchcraft and the filmmaking process.