Ma
A stunning debut by dancer and choreographer Celia Rowlson-Hall, Ma takes the Virgin Mary and radically re-imagines her in a contemporary and dialog-free story of archetypal relationships and movement through an American landscape of desert, motels and Las Vegas. Unconventional and risk-taking.