Madeleine Collins
In this taut psychological thriller, which seduces with its Hitchcockian intrigue and Chabrolian class critique, Virginie Efira enthralls with her perilous balancing act between multiple identities. Mysterious yet gripping, this portrait of a woman under the influence scales the limits of desire.