Madeline's Madeline
A sensorial and immersive trip into a teen’s psyche, Madeline’s Madeline boldly dissects mental health, racial tensions, and the vampiric relationship between identity and performance. Starring Miranda July, Molly Parker, and standout newcomer Helena Howard, this is relentless, electrifying cinema.