Maffy's Jazz
Maffy Falay’s fingers effortlessly dance over the keys of his trumpet. The sound of his music lingers in the air as he shares memories of artistic brilliance and camaraderie. While the final notes fade away, we can only imagine the countless lives that have been touched by this legendary musician.