Maggie's Plan
Intellectual and romantic conundrums wittily collide in Rebecca Miller’s pitch-perfect New York comedy, a remarkable gem from Greta Gerwig’s acting career. Delicately structured around a revolving door of relationships, Maggie’s Plan smartly reimagines contemporary motherhood and the modern family.