Making Plans for Lena
Christophe Honoré enlivens the intricacies of modern-day relationships in this portrait of a divorcée torn between familial obligation and her romantic desire for a younger man. With perfect chemistry, Chiara Mastroianni and Louis Garrel add irresistible sparkle to an already engaging drama.