Mala Noche
In Portland, a young store clerk named Walt falls for Johnny, a Mexican migrant worker. Despite the language barrier and Johnny’s indifference, Walt pursues him, drawing himself into a tangled web of desire, frustration, and fleeting connection on the city’s fringes.