Mammas: Cichlid Fish
What happens in fishy waters is often bizarre, and that remains true in this Mammas installment. In an aquatic realm that glistens with iridescent blues, Isabella Rossellini is decorated with a face full of fake ejaculate, then languishes in the time of gestation in a beautiful, diaphanous montage.