Mammas: Oil Beetle
Deception is the name of the game for these oleaginous crawlers, hoodwinking neighboring species to thrive and survive. Playing the male fool in this particular installment, Isabella Rossellini is dizzied by insect trickery and seductive pheromones, and air-humps a cardboard cutout. Enough said!