Mammo
An account of a certain period in the life of Riyaz, a teenager who lives with his grandmother Fayyazi. One day, they get a visit from his grandma’s sister Mehmooda Begum Anwar Ali, commonly known as ‘Mammo’.
Questioning the idea of home, roots, and identity, a poignant reflection on the emotional cost of India-Pakistan partition. The struggle unravels through the mundane day-to-day life of a poor family in Mumbai as their once Indian and now Pakistani relative visits them.