Man by the Roadside
Schuster, regarded as the village idiot, offers a lost, wandering stranger food and shelter for the night. The stranger leaves without thanking him. Schuster’s luck changes. He is no longer an object of ridicule. Problems in his life that seemed insurmountable are suddenly solved.