Manderlay
A difficult yet rewarding film from the equally complex Danish provocateur Lars von Trier! This fiercely polemical, little-seen sequel to Dogville tackles a topic as sensitive as slavery, all the while maintaining its predecessor’s Brechtian premise, anti-American bent, and yes, its brilliance.