Manhunter
From the master American filmmaker Michael Mann, Manhunter is a truly experiential foray into two opposing minds. Belying its 80s neon hues and (welcome!) pop music cues, the film grows into a complexly woven inquiry into the origins of serial murder and its amorphous relation with domesticity.