Maps to the Stars
In Hollywood, Agatha leaves her psychiatric hospital and rocks the lives of the wealthy Weiss family. Making up the dynasty is patriarch Stafford, a psychotherapist whose self-help books have made him a fortune, and mother Cristina who manages son Benjie, 13, a child star fresh out of drug rehab.
Following his indictment of capitalism in Cosmopolis, David Cronenberg set his sights on Hollywood with this piercing look into celebrity culture and its many venomous symptoms. Ghosts, dark secrets, and the occasionally fatal dream machine that is cinema align in this calamitous tale of family.