The moving story of the last generation of Holocaust survivors who travel to Poland with thousands of teenagers from around the world to retrace the Death March from Auschwitz to Birkenau.
As if a counterpart to Sergei Loznitsa’s Austerlitz, March of the Living returns to concentration camps, capturing generations of Jewish people remembering their shared history. A documentary uniquely international in scope: filmed in Brazil, Germany, Poland, Israel and the United States.