Maria
After years in the public eye, legendary opera singer Maria Callas withdraws to her Paris apartment, grappling with memories from a tumultuous life.
Following his kaleidoscopic portraits of Jackie Kennedy and Princess Diana, Pablo Larraín turns to Maria Callas with this stately biopic of the cultural icon. Portraying the epochal diva in her psychologically brittle final days, Angelina Jolie gives a performance of resounding elemental intensity.