Maria: Don't Forget I Come from the Tropics
Through interviews, we look into the life of the sculptress and avant-garde woman Maria Martins, who also happened to act as the muse of Dada artist Marcel Duchamp. Her work, combining Western and Surrealist influences, tore cultural traditionalism in Brazil and abroad.