Marjorie Prime
In this intimate romance, Sundance darling Michael Almereyda excels at presenting high-concept sci-fi questions in humane and moving ways. With towering performances by Lois Smith and Jon Hamm, Marjorie Prime delivers a gripping and tender reflection on love and identity.