The year 1975 is declared “year of the woman”. On this occasion, Bernard Pivot invited Françoise Giroud, then Secretary of State for Women, on his popular TV show. A collective of women filmmakers, Les Insoumuses, parody the misogynistic statements from the show in a provocative way.