Matt and Mara
Risking ellipses and question marks, Canadian director Kazik Radwanski traces the ambiguous forms that romance can take with Matt and Mara. Through the surprises and genuine laughs of improvisation, the talented leads articulate a rare, real attraction for which there are, ordinarily, only clichés.