Me and the Other
The game organized by a lonely, unsuccessful, and hopeless 35-year-old guy to talk to the woman about his problems will result in him facing his own disappointments and fears.
Buse Halaçoğlu’s atmospheric short examines the fragile, tense balance between self-destruction and renewal. Through a cyclical confrontation with inner fears and unfulfilled dreams, the film captures the struggle to transform pain into strength and to rediscover the courage to move forward.