Medusa Deluxe
After a stylist is found dead at a hairdressing competition, the remaining competitors try to uncover the killer over the course of an evening. Rivalry and mistrust build as the contestants suspect that someone may be trying to rig the competition, by gruesomely picking off its entrants.
The air is thick with hairspray, wicked gossip, and even murder in Thomas Hardiman’s audacious and extravagant one-shot whodunnit, uniquely set amid a hairdressing contest. Feast your eyes on a dazzling array of wild styles concocted by the legendary Eugene Souleiman—they are surely full of secrets!