Megalopolis
An upstart architect dreams of turning the Big Apple into a utopia, but the Mayor has other ideas for the city. The former’s vision doesn’t correspond with the conservative ideals of the politician, who turns to dirty politics and organized crime to try and bury the progressive architect.
A passion project some 30 years in the making, Francis Ford Coppola’s spectacular sci-fi opus is a work of extraordinary vision and ambition. With an all-star cast led by Adam Driver, Megalopolis conjures a venal society on the brink of ruin, and stages a clash between iniquity and idealism.